Minyak Herba Saoda
Harga Pos Laju
1 Botol (WM)
RM7.5
RM3
1 Botol (EM)
RM8.5
RM6
5 Botol
RM 30
Percuma
10 Botol
RM 50
Percuma
15 Botol RM 60
Percuma
20 Botol
RM 70
Percuma
40 Botol RM130 Percuma
100 Botol
RM300
Percuma

Wednesday, January 12, 2000

Testimonial Herba Saoda

Selamat datang para pelanggan Minyak Herba Saoda.





pengidap kencing manis yg terbakar kakinya,
seorg penguna minyak Herba Saoda telah menceritakan kpd sy tentang khasiat minyak ini, di mana dia telah mengalami luka akibat terbakar, yg merisaukan rakan kita ni ialah dia ni pengidap kencing manis, kesan luka ni sememangnya mengambil masa yg lama baru akam sembuh, bila menguna minyak Herba Saoda yg di sarankan oleh seorg rakan yg lain, rakan ni membeli 1 btl dan menyapukan minyak ini kepada lukanya, selama 3 hari menggunakan minyak ini, luka tersebut telah kering sepenuhnya...sy yg mendgr cerita dr rakan sy merasa benar2 bersyukur brtapa besarnya kurniaan allah yg menemukan penyembuh yg mujarab ini...
hashimah ramli - SARAWAK




sakit kepala dan untuk menegangkan muka.
sy mengalami sakit kepala yg teruk hingga ke bhg belakan, bila saya sapu dan buat urutan di kepala tengkok n bahu..allhamdulillah, berat n sakit kepala sy hilang..dan yg paling bestnya bila sy jdkan untuk urutan d muka, kulit muka terasa tegang dan nampak berseri....walaupun kdg kurang tidur...mesti cuba...
hashimah ramli - 100 BOTOL




Minyak Morhabshi Baik Untuk penawar gigitan serangga.
Saya telah melanggan minyak ini sejak awal tahun 2010.Pengalaman saya pertama ia lah saya pernah digigit serangga berbisa dan menggunakan minyak ini sebagai ubat dan ternyata hanya 2 minit sakitnya hilang. Yang kedua ialah Saya terkena benda tajam yang melukakan ditangan saya dan darah terlalu banyak. Syukor saya terbawa minyak ini dan menggunakannya dan ternyata darah terhenti dan kulit pun terus melakat dan tidak bernanah. Yang ketiga saya sejak 10 tahun yang lalu saya sering datang ke hospital untuk ambil ubat gatal,jika tidak gatal-gatal itu membawa kulit saya terluka (berkudis).Selepas saya melanggan minyak ini saja yang saya gunakan dan dia berkesan menyembuhkan yang gatal. Saya jarang ke hospital selepas saya gunakan minyak in. Terima kasih kepada pihak admin yang membantu saya memperkenalkan ubat minyak ini. Oleh kerana saya merasakan keberkesanan minyak ini maka saya mahu membuat pesanan lagi. TQ
Jaimis Bin Luntau - 20 botol.




Minyak yang berkesan samada dalaman atau luaran
Mengambil kesempatan bagi saya utk menulis di ruangan ini dimana sebelum ini telah disiarkan sms saya mengenai penyakit saraf yg telah saya alami selama 2 bln maka dgn ini saya nak berkongsi satu lagi cerita mengenai cucu kepada abang saya yg mana dia ni terlalu hyper, maka saya telah memberi 1 botol pada anak saudara saya, dia pun menyapukan keseluruh badan anaknya minyak tersebut, setelah beberapa hari dia pun menjadi hairan kenapa anaknya menjadi tenang(cool down)nenek dia pun hairan ingatkan dia tak sehat, dia sarankan anak nya buatkan ayam goreng untuk cucu dia, rupa2nya bukan dia tak sehat itu adalah penangan minyak morhabshi, dan ada lagi kawan2 saya yg mendapat menafaat dr minyak tersebut.
Halimah Morshidi - 20 botol




Memang berbaloi..
Pengalaman kakak saya sendiri.Dia memakai minyak ini kerana mengalami sakit kepala yang teruk setiap hari.Bagaikan tak percaya, sakit kepala nya hilang tiba2.Dia sendiri berkata minyak ini minyak ajaib.
JUSNIWATI BINTI SALLEH - 20




Minyak Herba Saoda
Apabila saya menggunakan pertama kali,alhamdulilah ia amat mujarab sekali.Lenguh-lenguh dibadan saya hilang
wan suhaimy iskandar - 8




3 thn tak dapat tanggalkan cincin
Aslkm Kawan saya mengadu hal cincin emas dijarinya tidak dapat dicabut hampir 3 tahun.Pelbagai ikhtiar telah dilakukan seperti sabun,minyak masak dan minyak herha.Putus asa beliau nk pergi potong cincin tersebut.Saya syorkan minyak Mohabshi dengan berselawat atas Nabi 7 x beliau sekelip mata tanpa rasa sakit dengan mudah cincin tersebut berjaya ditanggalkan. Satulagi anak buah saya menangis setiap masuk magrib cuma sapu kat antara dua kening dia terus berhenti nangis. Sekian,KISAH BENAR
Azizul Rahman B.Manja - 16




kucing kena racun
Oleh krn beberapa pengguna bercerita ttg kucing, saya ingin berkongsi cerita drpd pemilik syrkt printing morhabshi. Anak beliau menemui seekor anak kucing yg termakan racun. Mereka memberi minum minyak morhabshi dan kini boleh dikatan sembuh sepenuhnya. Pada peringkat awal, racun itu menyebabkan ia bisu. Kini sudah bersuara semula. Alhamdulillah.
Cheguman (admin) - Melaka




Ubat Patah
Kucing jiran saya baru je berusia 2 bulan .Malang menimpa kerana dilanggar motor ,kaki kiri belakang patah,tulang pinggul patah serta tulang rusuknya sekali...saya terus suruh ambil minyak Mohabshi yg dibeli oleh jiran saya..Minyak di sapu dan sedikit urutan pada anak kucing tersebut...esok dah boleh berjalan walau pun terhincut-hincut sedikit...Terima kasih pada Allah kerana menemukan minyak mustajab ini...Amin..
Azizul Rahman B.Manja - 16




Ubat Patah
Kucing jiran saya baru je berusia 2 bulan .Malang menimpa kerana dilanggar motor ,kaki kiri belakang patah,tulang pinggul patah serta tulang rusuknya sekali...saya terus suruh ambil minyak Mohabshi yg dibeli oleh jiran saya..Minyak di sapu dan sedikit urutan pada anak kucing tersebut...esok dah boleh berjalan walau pun terhincut-hincut sedikit...Terima kasih pada Allah kerana menemukan minyak mustajab ini...Amin..
Azizul Rahman B.Manja - 16


Kami menanti testimonial daripada anda.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More