Photobucket
Minyak Herba Saoda
Harga Pos Laju
1 Botol (WM)
RM7.5
RM3
1 Botol (EM)
RM8.5
RM6
5 Botol
RM 30
Percuma
10 Botol
RM 50
Percuma
15 Botol RM 60
Percuma
20 Botol
RM 70
Percuma
40 Botol RM130 Percuma
100 Botol
RM300
Percuma

Monday, May 9, 2011

Herba Saoda penyelamat tika kecemasan

Baru-baru ini saya menerima testimonial melalui ruangan komen dalam blog saya. Orang yang menulisnya ialah  pengguna minyak herba warisan datuk kami ini.

Berikut, saya salin semula ke sini testimonial  untuk informasi.

Terima kasih kepada CuteOven atas perkongsian maklumat ini. Semoga memberi manafaat pada orang lain pula.

-----------------------------------------------

1 Ulasan anda:
CuteOven said...

minggu lepas saya tertumpah air milo panas atas meja lalu menimpa atas peha kanan dn sedikit atas peha kiri juga sedikit kat siku. saya menjerit dn menangis meraung... masuk bilek air cuci kemudian lap lalu saya bubuh minyak Herba Saoda ditempat yg kena air panas yg dah merah menyala dn bengkak dgn membaca bismillah dn selawat...hampir sebotol saya bubuh kerana bila kering saya bubuh lagi...kemudian saya tidor. bangun tidor saya lihat hilang bengkak, merah dn bahang panas. Alhamdulillah...saya memang tidak pernah putus membelinya, bila tinggal 2 botol saya akan order. terima kasih...

March 1, 2011 5:13 PM


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More