Photobucket
Minyak Herba Saoda
Harga Pos Laju
1 Botol (WM)
RM7.5
RM3
1 Botol (EM)
RM8.5
RM6
5 Botol
RM 30
Percuma
10 Botol
RM 50
Percuma
15 Botol RM 60
Percuma
20 Botol
RM 70
Percuma
40 Botol RM130 Percuma
100 Botol
RM300
Percuma

Sunday, March 6, 2011

Herba Saoda merawat Deabetes atau luka kencing manis

Berikut adalah sms yang saya terima daripada seorang pengguna yang kerap membeli daripada kami dalam jumlah yang banyak untuk dijual kepada keluarga dan rakan-rakan beliau:

"seorg penguna minyak Herba Saoda telah menceritakan kpd sy tentang khasiat minyak ini, di mana dia telah mengalami luka akibat terbakar, yg merisaukan rakan kita ni ialah dia ni pengidap kencing manis, kesan luka ni sememangnya mengambil masa yg lama baru akam sembuh, bila menguna minyak Herba Saoda yg di sarankan oleh seorg rakan yg lain, rakan ni membeli 1 btl dan menyapukan minyak ini kepada lukanya, selama 3 hari menggunakan minyak ini, luka tersebut telah kering sepenuhnya...


sy yg mendgr cerita dr rakan sy merasa benar2 bersyukur brtapa besarnya kurniaan Allah yg menemukan penyembuh yg mujarab ini..."


hashimah ramli - SARAWAK



(Mesej di atas dikirim melalui SMS. Oleh itu pengirimnya terpaksa menulis seringkas yang boleh kerana kekangan ruang dan kos sms. Kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada Puan Hashimah kerana berkongsi maklumat. Walau bagaimanapun kami tidak dapat menyiarkan nombor telefon beliau kecuali anda menghubungi saya secara personal).

Alhamdulillah. Tidak pernah kami sangka bahawa minyak herba yang diadun nenda kami, Dr(H) Ustaz Hj Abdul Hamid Ahmad di Jitra Kedah suatu ketika dulu kini begitu popular di Sarawak. Malah, minyak Herba Saoda juga telah tiba di Holland dan Arab Saudi. Terbaru, kami mendapat pesanan daripada pembeli di Jepun. Sementara itu kami juga mempunyai pelanggan di Singapura dan Brunei.


Mengimbas kembali penyebaran minyak Herba Saoda melalui media internet, ia bermula sekitar tahun 1999. Ketika itu saya baru berjinak-jinak dengan alam cyber melalui sambungan Tmnet dial-up.

Kagum dengan kecanggihan media baru ini, timbul pula keinginan saya untuk turut berkongsi sesuatu di alam maya.

Maka saya pun membina sebuah web dengan menumpang server Geocities.com. (Yahoo.com)

Kini, sedar tidak sedar sudah lebih 12 tahun minyak Herba Saoda dipasarkan melalui internet.

Berbalik pada testimoni yang ditulis Puan Hashimah tadi, jika kita cari informasi mengenai resin Herba Saoda (Myrr) di internet, kita akan temui bahawa kebanyakan kajian antarabangsa berkenaan penggunaan resin morhabshi (Myrr) di seluruh dunia adalah lebih khusus kepada penyakit kencing manis.

Baru-baru ini saya mendapat panggilan telefon dari seorang pengguna di Johor. Beliau memberitahu bahawa minyak Herba Saoda telah menurunkan kandungan gula dalam darahnya.

Alhamdulillah.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi saya 0194402211 (Azman).

Untuk pembelian, sila lihat tatacara membuat tempahan di sisi kanan blog ini. Kami menawarkan penghantaran menggunakan Poslaju atau Skynet secara percuma.

Bukan itu sahaja, malah anda tidak perlu membuat pembeyaran serta merta. Kami membenarkan anda membuat pembayaran selepas produk ini selamat tiba di tangan anda.

Seperkara lagi, sebagai jaminan kepercayaan, jika anda merasakan minyak Herba Saoda ini tidak member sebarang manafaat kepada anda, anda tidak perlu membayarnya dan tidak perlu memulangkan semula kepada kami.

Kami tidak mampu menjamin produk ini berkesan 100% tetapi dalam masa yang sama kami juga tidak mahu menerima pembayaran daripada pengguna yang tidak mendapat sebarang manafaat daripada produk ini.

Kami hanya boleh katakan, selamat mencuba.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More