Photobucket
Minyak Herba Saoda
Harga Pos Laju
1 Botol (WM)
RM7.5
RM3
1 Botol (EM)
RM8.5
RM6
5 Botol
RM 30
Percuma
10 Botol
RM 50
Percuma
15 Botol RM 60
Percuma
20 Botol
RM 70
Percuma
40 Botol RM130 Percuma
100 Botol
RM300
Percuma

Monday, March 14, 2011

Herba Saoda serbaguna, bukan minyak biasa

Saya cukup terharu membaca email yang dihantar seorang pengguna Minyak Herba Saoda daripada Belanda.

Subhanallah. Pengalaman yang beliau lalui setelah menggunakan minyak ini membuatkan saya amat bersyukur pada Allah. 

Antara yang diceritakan beliau ialah pengalaman dengan minyak Herba Saoda yang menyelesaikan masalah jerawat batu seorang gadis di Singapura dan masalah seorang kanak-kanak yang rabun matanya.
Sebelum ini Puan Hasnah yang menetap di Belanda itu telah mengutus surat kepada kami (saya dan isteri) menceritakan masalah kebas tangan akibat musim sejuk di sana dan alahan kulit akibat gigitan nyamuk yang beliau hidapi sekian lama telah sembuh setelah menggunakan minyak herba ini. Beliau juga pernah memberitahu kami semasa kunjungan ke Malaysia bahawa sakit pinggang suaminya pulih dengan segera sehingga mereka hamper tidak percaya.

Sebagaimana artikel saya sebelum ini, saya tetap menganggap Minyak Herba Saoda lebih kurang sama sahaja dengan minyak-minyak ubat yang lain. Namun testimoni yang kami terima dari semasa ke semasa membuatkan saya teringat pada pesanan datuk kami dulu bahawa Minyak Herba Saoda BUKAN minyak angin biasa.

Berkali-kali beliau mengingatkan tentang itu. Malah beliau seolah tersinggung jika ada orang yang menyebut Minyak Herba Saoda sebagai ‘minyak angin’.

(Namun Ustaz Hamid bukanlah orang yang mudah tersinggung. Malah beliau tidak suka mempamerkan perubahan emosinya pada orang. Sekiranya beliau ingin menegur atau memperbetulkan kesilapan orang, beliau akan iringkan dengan kata-kata lucu sambil ketawa ringan agar orang berkenaan tidak tersinggung).

Berbalik pada persepsi saya di awal tadi terhadap minyak Herba Saoda. Apabila saya mengatakan Minyak Herba Saoda sama seperti minyak lain, saya maksudkan begini:

Minyak Herba Saoda dijual pada harga biasa sahaja, sama seperti minyak ubat lain. Gunakan-lah untuk penyakit-penyakit biasa yang ringan dan sederhana ringan. Contohnya, mengurut seluruh badan pada setiap malam, merawat sakit kulit, dan luka.
(mengenai luka, seorang teman menceritakan kisah beliau terkena parang dan menyapu minyak Herba Saoda. Doktor yang merawatnya selepas itu terkejut apabila diberitahu luka tersebebut bercantum semula setelah menggunakan minyak ini).

Itulah kegunaan umum untuk semua orang.

Namun jika berlaku sesuatu yang luar biasa seperti sakit gigi di tengah malam, penyakit dalaman yang dianggap bahaya, histeria, bayi menangis tak tentu pasal, kemalangan (luka, terseliuh dll); maka anda tidak perlu membeli ubat yang mahal. Gunakan sahaja Minyak Herba Saoda yang anda miliki.

Itu sebab saya katakan; simpan sebotol di rumah, sebotol di pejabat, dan sebotol lagi di dalam kereta, sebab kita tidak tahu bilakah kita (dan orang berhampiran kita) akan memerlukan.

Wassalam, dan jumpa lagi

Untuk pembelian, gunakan handphone anda, sms ke 010 217 5001. Berikan nama, alamat dan jumlah yang ingin dibeli. Kami menggunakan perkhidmatan Poslaju atau Skynet. Sebagai promosi, anda boleh membyar setelah produk ini selamat tiba di tangan anda.

Tiada deposit, tiada bayaran awal dan tiada sebarang kos penghantaran. Bayar hanya seperti harga yang tertera dalam blog ini.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More