Photobucket
Minyak Herba Saoda
Harga Pos Laju
1 Botol (WM)
RM7.5
RM3
1 Botol (EM)
RM8.5
RM6
5 Botol
RM 30
Percuma
10 Botol
RM 50
Percuma
15 Botol RM 60
Percuma
20 Botol
RM 70
Percuma
40 Botol RM130 Percuma
100 Botol
RM300
Percuma

Wednesday, March 9, 2011

rawat buasir tanpa pembedahan

Seorang teman mengadu tentang buasir. Lalu saya katakan padanya: "sekarang ni orang tak hairan jika kena buasir sebaliknya orang akan hairan pada orang sebaya kita yang tidak kena buasir.

Ya. Dulu, buasir adalah penyakit yang jarang kita dengar. Mungkin juga kerana ia disembunyikan oleh pengidapnya kerana malu. Namun sekarang saya kerap menerima aduan tentang penyakit tersebut.

Buasir selalu dikaitkan dengan makanan pedas namun sebenarnya ia juga boleh disebabkan kerja berat. Selain itu penggunaan bahan perasa dalam makanan yang begitu berleluasa juga dikatakan mengundang risiko buasir.

Itu sebabnya ramai yang mengidap buasir.

Buasir boleh diubati melalui pengambilan ubat klinik samada dimakan atau dimasukkan ke dalam dubur. Jika ia sudah di peringkat teruk, pembedahan akan dilakukan bagi membuang bahagian usus yang rosak.

Walau bagaimanapun kini terdapat pelbagai rawatan alternatif bagi mengubati buasir tanpa dadah atau pembedahan. Salah satunya ialah menggunakan minyak Herba Saoda.

Ada dua cara menggunakan minyak Herba Saoda iaitu dengan menyapu minyak tersebut pada bahagian dubur dan cara kedua ialah meminumnya. Anda boleh menggunakan salah satu daripada kaedah tersebut atau kedua-duanya serentak. Cara kedua lebih berkesan.

Untuk diminum, titiskan 5-7 titis minyak Herba Saoda ke dalam 1/4 cawan air dan diminum 2 kali sehari. Lakukan selama tiga hari dan lihat kesannya. Jika masih belum sembuh (darah masih keluar) dapatkan rawatan lanjut daripada doktor. 

Namun selalunya darah akan berhenti pada hari berikutnya.

Walaupun begitu, teruskan menyapunya pada bahagian dubur sehingga sekurang-kurangnya tiga hari walaupun darah sudah tidak keluar lagi (dua atau tiga kali sehari).

Jangan bimbang kerana minyak Herba Saoda diperbuat daripada herba dan akar kayu 100%. Tiada dadah atau bahan kimia.

Minyak Herba Saoda diperbuat daripada lebih 30 herba dan akar kayu serta dicampur pelbagai minyak yang boleh dimakan termasuk minyak kelapa. Justeru ia memang boleh diminum.

Selain untuk buasir, minyak Herba Saoda boleh digunakan untuk pelbagai penyakit sehingga dikenali sebagai minyak herba serbaguna. 

Dengan harga yang amat berpatutan, anda sekeluarga boleh gunakan untuk pelbagai kegunaan tanpa perlu risaukan tambahan perbelanjaan.

Minyak Herba Saoda memang elok berada dalam simpanan anda kerana ia membantu menyelesaikan masalah kecemasan seperti luka, melecur, senak perut, terseliuh mahupun akibat gangguan makhluk halus seperti hysteria dan sihir (buatan orang).

Semakin banyak anda membeli, semakin rendah harga yang kami tawarkan. Hal ini kerana sebagai pengeluar kami lebih mengutamakan jualan secara borong.

Selamat mencuba.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More